Říj 2008

Telefónica O2 a její výborná infolinka

Infolinka, postrach všech lidí, co na ni někdy volali. Proč tomu tak je? Ano, já být operátor, taky mi z toho asi bude hrabat, ale nemám teď na mysli komunikaci s operátorem jako takovou, ale spíš informace, které podávají. Zvlášť u mobilních služeb to jsou někdy informace, které už třeba několik měsíců nejsou aktuální...

Nicméně, abych nepsal o něčem jiném, než co je v nadpisu - od konce července máme od Telefóniky balíček O2 Duo (telefon a internet). Několikrát jsem už proto bohužel musel volat na infolinku, což byl opravdu hrozný zážitek!

Více než půlhodinové čekání!

Ano, čtete dobře, je něco neuvěřitelného, že můžete čekat na spojení s operátorem skoro 40 minut!! Kdyby měli při čekání puštěnou aspoň nějakou normální hudbu, ale ty jejich bublinky z reklamní znělky, to je něco nesnesitelného! A nejlepší bylo, když jsem tuhle volal z pevné linky na číslo 800/02 02 02 kvůli informaci o zrychlování internetu přes ADSL (na stránce www.zrychlujeme.cz mi to říkalo, že moje číslo není v databázi, taky dobrý), zvolil jsem "pokud chcete hovořit o telefonní stanici, ze které právě voláte, stiskněte 1" a přepojilo mě to na operátora vyřizujícího mobilní služby. :-)

Mají operátoři provizi z prodaného produktu?

Tohle by mě docela zajímalo, protože mi celkem vadí, že pokaždé, když se informuji o nějaké službě, produktu a podobně, operátoři mi až nepříjemně vnucují možnost objednání přes telefon. Přitom při objednání přes internet můžete většinou využít nejrůznějších akcí a slev... To už mi ale samozřejmě neřeknou.

Zvlášť u O2 mi vážně připadá, že je to neskutečně velký kolos, který nezvládá zajistit bezproblémový chod všech služeb. Když jsem si například objednával k balíčku O2 Duo bezdrátový telefon, tak mi vůbec nepřišel a až asi po 3 týdnech (!), dvou mailech odeslaných kontaktním formulářem a dvou telefonátech na infolinku se mi uráčili sdělit, že "k uvedené skutečnosti došlo z důvodu softwarové závady v našem objednávkovém a evidenčním systému".

Tož, infolinkám zdar!

Sobota, 18. 10. 2008 | Štítky: O2