Úno 2012

Olymp Trutnov - noční můra spokojeného zákazníka

Před Silvestrem jsme ve skupině asi 7 lidí navštívili Sportcentrum OLYMP Trutnov, konkrétně jeho část restaurace s bowlingem. Takovou neochotu personálu, nefunkčnost většiny vybavení a celkovou ignoraci zákazníka jsem už dlouho nezažil. Je až neuvěřitelné, co si takový podnik dovolí, pokud není v okolí dostatek konkurence.

Jídlo a pití

Začněme možnostmi jídla a pití. Z nabídky tří druhů piv nabízel Olymp ten večer jen dvě, z výběru džusů jich také několik chybělo a při objednání kafe latté nám bylo sděleno, že se dělá moc dlouho, a proto ho nemůžeme dostat.

Z jídla jsem měl možnost ochutnat ne příliš teplé rizoto, které sestávalo z rýže a ohřáté mražené zeleniny. Nehledě na to, že ani u jídel neměli vše, co bylo na jídelním lístku.

Bowling

Bowlingové dráhy jsou v Olympu čím dál tím horší. Vypadá to, jako by se o ně nikdo nestaral a za ta léta neprošly žádnou údržbou. Koule jezdí jako po horské dráze a velmi často zůstávají vzadu a nedojedou zpět. Kuželky se zase velmi rády zamotávají. Obojí způsobuje časové prodlevy (než přijde obsluha závadu opravit), které si zákazník platí.

Na žádost o snížení ceny alespoň o 10-15 minut, které jsme ze dvou hodin hraní strávili pouze čekáním, se nám dostalo jen odpovědi: „Nezlobte se, já jsem tu jenom na brigádě a tohle nemůžu. Nejste první, kdo se na to ptá...“. Alespoň, že nejsme sami, komu to vadilo. Nezdá se však, že by to někoho z vedení/majitelů Olympu trápilo.

Ostatní vybavení

Už rezignovaně jsme přijali skutečnost, že fotbálek nesvítil, ve stolním „hokeji“ se zasekávaly desetikoruny a ani další vybavení nefungovalo zcela bez problému. Toto personál už vůbec neřešil, naopak se choval velmi nepřijemně.

Závěr

Do Olympu jsem chodil dříve rád, nyní jsme se ale shodli s ostatními, že radši při další příležitosti popojedeme někam dál, než chodit do podniku, kde je zákazník až na posledním místě.

--- Update ---

Na můj e-mail s odkazem na tento článek mi odpověděl (pravděpodobně) majitel Olympu stroze a jasně:

Vážený Jane,

Vaše připomínky k návštěvě Olympu beru na vědomí. Dvořák

Tak jsem zvědav, co to vědomí způsobí. :-) Nicméně, jestli Olymp ještě někdy po této zkušenosti navštívím a budu doufat, že se vše zlepšilo, to opravdu nevím... Mimochodem, oslovení „Jane“ je v tomto případě velmi zvláštní.

Sobota, 4. 2. 2012 | Štítky: restaurace, společnost